вторник, 14 април 2009 г.

отговор

...и птички, и песни, и празничен звон
И старец преблаг в благослов от амвон
И много приятели с горещи сърца,
с чисти ръце и детски лица...

Туй е само фасада, гримирана
туй е само естрада - напарфюмирана
туй е само маската на Еоните
туй е само мумията на фараоните.

Всяка гора крие пошли потайности
и криви дървета се борят за слънце
засенчвайки свойте съседи и братя
проядени, кухи,
от болест изядени
обвити
целите в паразити
кълвани, натъртени
рязани и подравнявани
с изсъхнали клони под мъхове скрити
от жега през лятото и люти виелици зимата...


Не, не ще ме залъгвате вече с фасадата.
Не ща да сътруднича в тази касапница,
наречена "борба за живот"! Насладата
че "още ме има" в световната кланница -
Я НЯМА!

В това "поле на смъртта" - без мен!
В "погребалната яма" - без мен!
В тази "природа на демона" - без мен!

Който иска - нека бавно пълзи по наклона,
опръскан и хлъзгав от помия и кръв
проливана през епохите от милиони
залъгвани вътре с изкуствена стръв.

Това ми било ЕВОЛЮЦИЯ -
от епоха в епоха, през раси, народи и ние сега...
НЕ! Предпочитам РЕВОЛЮЦИЯ!
На щурм към Небето - тъй и тъй ще умра.

Но Другият в мене, който Син е на Бога
от мойте старания пак съживен
Нека Той да пробие на небето ни свода
и свободен отлитне, в Светлина озарен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар